fredag 9 april 2010

Kräksjuka igen...

Snälla ta mig härifrån!

5 kommentarer:

  1. Önskar så jag kunde! Du får ord du nog har svårt att ta till dig just nu, ist. - Det kommer att gå över, det kommer att bli bra. Sen. Nu får detta skölja över dig, det jobbiga. Sen kan du vända dig om och tänka - jaha, där har jag också varit.-
    Hoppas du orkar. Kram!

    SvaraRadera
  2. Kräksjukan är INTE rolig! Speciellt inte med tre ganska så små barn. Lider med dig vännen, Det går över, det går över så "hang in there".

    Kramar!!!

    SvaraRadera
  3. ÅÅåhh stackars dig.... kramar, kramar till dig min vän, kämpa på.

    SvaraRadera
  4. Ditt arma liv - jag känner djupt med dig!Hoppas det går över fort!

    SvaraRadera
  5. Hoppas det har blivit mycket bättre!
    Styrkekramar!!

    SvaraRadera