fredag 31 juli 2009

Sjuk!

Med en febrig influensakropp och ett hårt bröst fullt med varig mjölk återstår bara att skaffa lite antibiotika och hoppas att det inte blir värre. Om det blir en böld som måste dräneras går resan om intet. Grekland på torsdag alltså.

Till ordinationerna hör också "reducera stress och onödiga aktiviteter.." Tillåt mig småle. Det senaste dygnet var bland det jävligaste jag varit med om, ensam med barnen och allt. Just nu känner jag mig iallafall lite hungrig på frukost och det är väl ett gott tecken. Men inlägget alla väntar på.. det dröjer!

6 kommentarer:

  1. Usch, det later jobbigt! Det ar riktigt javligt att vara sjuk och ensam med barnen. Man kan ju inte direkt bara ga o lagga sig for att bli battre. Jag hoppas i alla fall att du blir battre snart och att ni kan aka pa er resa. kram

    SvaraRadera
  2. Kämpa på och krya på dig! Hoppas ni kommer iväg på resan, om det är det du vill.

    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du snart kryar på dig.
    Tänker på dig, ska du veta!
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Krya på dig vännen!!!!!
    Förstår att det är omöjligt att ta det lugnt med 3 barn, men jag hoppas att antibiotikan hjälper.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Kram och hälsning från mig. Hoppas du mår lite bättre nu efter påbörjad antibiotika kur.

    SvaraRadera
  6. Tack tack tack jag mår äntligen bättre men det var en prövning det där!

    SvaraRadera