måndag 21 december 2009

Utmaningen antagen!

I en snabbvariant.. fick den här av Taina

Årets bedrift: Överlevt trebarnslivets första helår.
Årets bittra: Jag är inte bitter.
Årets bästa semester: Norrland i juli.
Årets nytillskott: En dubbelsulky där de åker på rad. Kanon i bilen.
Årets förlust: Mera självrespekt.
Årets vuxenpoäng: När jag klippte lång page. Ser äldre ut. Som Anna Lind.
Årets fysiska förändring: Gått ner till matchvikt.
Årets nya kändisförälskelse: Finns det nya kändisar? Aldrig haft någon riktigt kändisförälskelse.
Årets mest gåshudsframkallande låt: "Release me" med Agnes Carlsson.
Årets läsupplevelse: "Din kompetenta familj" av Jesper Juul.
Årets insikt: Det går inte längre.
Årets teve-besatthet: Grey´s anatomy.
Årets fest: Det blir det senaste barnkalaset, i en gympahall. Vuxenfest minns jag inte när jag var på senast...

5 kommentarer:

  1. Härligt att du antog utmaningen! Och du, grattis till din matchvikt ;)

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Årets förlust måste ändras!! Du blir inte starkare än du själv gör dig! Du ÄR stark! Du KLARAR allt som du vill! Du är VÄRLDENS BÄSTA SUPER MAMMA!!
    Go for it, Go!!

    God Jul!! om jag inte hinner hit igen före...
    kramar!

    SvaraRadera
  3. Mitt i natten här. Jag segar med att lägga mig, smyger till datorn istället... Vill bara önska dig God Jul medans jag har tillfälle. Hoppas den blir bra. Ta en liten stund i taget och njut av det som är gott. Håller tummarna för att det mesta blir just jättegott. att alla är på bra humör. Och att alla månar om dig. Kram!

    SvaraRadera
  4. jag hoppas att du haft en bra jul och att det nya året ska bli en bra fortsättning för dig. Stor och varm kram skickar jag dig!

    SvaraRadera