fredag 27 november 2009

Fredagstema-advent

Min Gud är det inte fredag igen..!?

Jag som lovade komma ihåg det den här gången...

Men inget har jag förberett, inget endaste litet kort att hala fram ur tröjärmen.

Advent skulle det handlat om och advent blir det ju snart oavsett.

Oavsett vad jag skriver.

Oavsett om vi fått upp några julprydnader eller ej.

Oavsett om man överhuvudtaget håller ihop.

Håller ihop det gör jag. Till och med tummen fast den gick av.

Julprydnaderna är det sämre med. Fast jag vet ungefär var de är någonstans.

Alltid något.



Hittade en bild till slut. Pojken har bakat sig själv och sina systrar, varav den ena med långt hår.

7 kommentarer:

  1. Du är min hjälte! Julprydnader eller ej!

    :)

    SvaraRadera
  2. Det blev en bild iallafall! :) Vilken snäll bror, som till o med gör systern med långt hår! :)

    Hoppas du får en fin första advent!

    SvaraRadera
  3. Vilken perfekt adventsbild! =) Jag hoppas ni får en fin första advent och att du håller ihop så gott det går. Sköt om dig och ta det försiktigt med tummen. Kram!

    SvaraRadera
  4. Riktigt fin adventsbild blev det ju.
    Håller tummarna för att ni ska få en fin advent!
    stor kram!

    SvaraRadera