torsdag 25 juni 2009

Hett!

Vilken värme..

Vill bara kort inflika att vi har det rätt så bra här i hettan.

Tack vare båten faktiskt. Huset är ju nästintill obeboeligt tack vare ventilationsgubbarnas strul och tomten.. ja den finns ju nästan inte kvar..

MEN vi har som sagt tagit oss ut på sjön nu flera dagar i sträck och det har gått över förväntan. Så länge man inte åker för långt. En fin sandstrand i närheten och lyckan är gjord för barnen. Alla blir helt slut framåt kvällen. Man orkar inte bråka så mycket och håller sig ju också i skinnet ute bland folk.

Mer blir det inte just nu. Nästa vecka har jag mer tid för mig själv och mina tankar. Då ses vi. Fredagstemat imorgon blir det nog inget av heller tyvärr.

5 kommentarer:

  1. Å vad GLAD jag blir av att läsa detta!!
    Härligt!
    Ta vara på de här fina dagarna nu!!
    med familjen och barnen. Med sol och bad och mys.
    Sådana dagar är de man tar fram i vintermörkret senare och liksom "suger på" för att få lite av sommarsmaken i munnen igen!
    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Härligt! Med värme, båttur och sandstränder! Njut, njut, njut!
    Kramen!

    SvaraRadera
  3. Jag blir glad för att du är glad :))
    Kramar!!!

    SvaraRadera
  4. Saltis-tack jag njöt! Kände som att vi var nästan normala trots allt, mellan varven.. samtidigt blir det alltid lite vemodigt när det är bra, för att det så sällan ÄR det.. härligt att se barnen njuta fullt ut av sommaren iaf, när det inte ens är kallt i vattnet!

    Taina-Gjorde mitt bästa! Än är det inte över med vädret iaf men denna vecka är vi själv så det blir ingen båt bara "egna" stranden.

    allabout-ja det ÄR det, MEN jag tillhör dom som lätt bränner mig och egentligen mest försmäktar i värmen.. så snart kan det räcka med väder för min del..

    strandmamman-tack!!

    SvaraRadera