torsdag 28 maj 2009

Utmaning..

Från It´s all about me..

JAG valde låttitlar av Bo Kaspers Orkester..

Är du kvinna eller man? Det går en man omkring i mina skor.. (tja, men det passade ju så bra)
Beskriv dig själv-Leende med kniv, Lika rädd som du, Svårt att säga nej, Snäll och dum
Vad tycker du om dig själv? Satsa några kronor på mig
Var du bor för tillfället? Fullständigt kaos
Om du kunde åka någonstans, var skulle du åka? En helt annan värld
Favoritfärdmedel? I samma bil
Din bästa vän? En jävel vid mitt öra
Din favoritfärg? I botten på glaset (gärna ett glas rött då)
Hur är vädret? Allt ljus på mig
Favorittid på dagen? Söndag i sängen
Om ditt liv var en tv-serie, vad skulle den då heta? Människor som ingen vill se
Vad är livet för dig? Stunder som den här
Det bästa rådet du kan ge? Du kan
Om du fick byta namn, vad skulle du heta då? Havanna
Favoritmat? Fyrarättersmål
Dagens tanke? Det blir bättre sen
Hur skulle du vilja dö? Dansa på min grav
Din själs nuvarande tillstånd? En världsomsegling under havet
Fel du kan leva med? Ingenting
Ditt motto? Mindre smakar mer

8 kommentarer:

  1. TV-serien skulle i ditt fall heta "Den modiga"!
    Kramen på dig :)

    SvaraRadera
  2. Gjorde du en fusk som jag, och sökte låttitlarna på nätet? :D Anyways tycker jag att du gjorde himla fina val.

    SvaraRadera
  3. Annars hade det ju aldrig gått, sånt där kan inte jag komma ihåg!

    SvaraRadera
  4. Jättekul utmaning! Får se om jag också lyckas knopa ihop en lista - frågan är dock vilken artist jag skulle välja... Får fundera på saken!
    Håller med Taina för övrigt! Du är starkare än du tror!

    SvaraRadera
  5. Och Bo Kaspers är ju sååå bra!

    SvaraRadera
  6. Ja visst är dom! Håller år efter år också.. kändes närmare hitta titlar på svenska.. lycka till! Tack förresten, ni tror mer om mig än vad jag själv gör..

    SvaraRadera