torsdag 23 april 2009

Utmärkelse till mig!


Hahaha. Titta vad JAG har fått. Av Emmama.

Jag vet att det finns dom som anser att det gått inflation i bloggutmärkelser på vissa håll.

Men jag blir bara glad och lite stolt. Det finns det fler som förtjänar.

Fast jag inte läser så många bloggar.. här kommer iallafall ett par till som jag tycker kan få malla sig. Igen säkert, men jag tror man blir lika glad varje gång!

Saltis i NY, man kan alltid få lite positiv boost av dig. Du är en nästanalltidsolstråle och jag är inte så lite avundsjuk.

Taina Min klippa.

Ha en bra dag!

5 kommentarer:

  1. Visst värmer det att få en utmärkelse! GRATTIS - den är du värd.

    Jag har hantverkare här idag och tänkte på dig... jag har läst dina inlägg om desamma senaste tiden. Nej, det är inte kul - men skönt att få saker åtgärdat. Här ser det ut att bli fullt hus t o m måndag, sen hoppas jag det mesta är klart. Det är mest utvändigt arbete, så det är inte farligt egentligen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men OJ vad GLAD jag blir!!! Det betydr självklart mycket att få en utmärkelse. Jag blir glad över att NI där ute läser och gillar det ni läser. Det är ju liksom ett betyg till en att det man skriver når fram.
    Och viklen fin motivering! Jag blir både glad och rörd!
    Tack igen och KRAAAM!

    SvaraRadera
  3. Utlandsmamma-huva läser din blogg, lycka till!

    Saltis-vassego du är värd det

    SvaraRadera
  4. Väl valda mottagare, toppenbloggare och coola tjejer! :)

    SvaraRadera
  5. Läste detta NU och TUSEN TACK gulliga du!!!! Jippiii vad glad jag blir, tralalalalaaaaaa!
    Kramen :)

    SvaraRadera