måndag 30 mars 2009

Mitt straff...

...för att jag smet in på kontoret blev detta. Hahaha. Men jag iddes faktiskt inte ens bli arg. Parkerade mellantjejen i lekhagen medan jag sopade upp. Pojken var ursinnigt arg på henne. Fick be honom sluta skrika. Det är ju lika mycket flingor på golvet ändå, eller hur. Det kunde han ju inte annat än att hålla med om.

Så, vad lärde jag mig? Ingenting. För nu sitter jag här igen. Med stängd dörr. Nickelodeon som barnvakt. Usch så lågt. Latmask. Latmamma.

Rätt nöjd ändå med att jag inte tappat fattningen än idag men det är klart att det är väl för att jag gömmer mig istället. Hm.

3 kommentarer:

  1. De kan de små liven. Ställa till en jäkla röra! Hahaha! Måste skratta, det blir ju inte mindre flingor för att man skriker. Precis!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Det är väl bara till att ta det med en klackspark, det är ju ingen big deal, som de säger i tv-reklamen. Flingor på golvet dör man inte av!

    SvaraRadera
  3. Det där lät hårt, ser jag nu! Inte så jag menade, det är skrivet med en smiley! :)

    SvaraRadera