måndag 30 mars 2009

Så tomt!!

TOM. Det är vad jag kan komma på just nu. Det känns oerhört tomt.

Pappa och syster åkte igår vid lunchtid och maken har precis åkt iväg för en veckas uppdrag. Nu är det lillan och jag. Det blåser ute i solskenet. Klockan tickar allt snabbare mot dagishämtning och vi har inte lunchat ännu.

Tankarna snurrar i huvudet och jag försöker samla ihop något att dela med mig av. Det finns mycket att smälta.

Själva dopet gick bra fast hon gallskrek, lättade upp lite faktiskt då behövde vi inte ta så allvarligt på allt han sa kändes det som. Kunde stå där och hoppa och småle lite. HA. Allt runtomkring.. ojoj jag får nog återkomma! Vi är så hungriga. Jag vet inte var jag ska börja...

Stor kram till alla som bryr sig om att titta in här. Det är så skönt att veta att det finns någon.

2 kommentarer:

  1. Det är ingen skön känsla alls när långväga gäster åker, jag vet.. :( Bra att dopet verkar gått bra, ser fram emot att läsa mer om det! KRAM på er alla!

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att höra att dopet gick bra! Har kikat in några ggr hos dig och väntat på att få se hur det har gått. Har tänkt på dig massor och dina småttingar. Ät och samla kraft nu!
    Kramar!!

    SvaraRadera